44 resultaten

Resultaten 1 - 10 Sorteren op:

Repackaging and Application Migration using AdminStudio Meer informatie over 5d coaching-training-advies

Repackaging and Application Migration using AdminStudio Training

  • Niveau: Specialisatie
  • Prijs: 2.295,00

The AdminStudio for Symantec course will teach you to use the AdminStudio for Symantec tool to repackage traditional setups into Windows Installer packages and customize those packages to meet specific needs. In this course, you will ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Klantgericht denken en handelen Training

  • Niveau: Specialisatie

Blijft uw klant (afnemer, bezoeker, cliënt, lid) graag gebruik maken van uw diensten? Dat hangt af van de manier waarop u hem of haar behandelt of laat behandelen. De organisatiestructuur en de managementstijl van uw onderneming maken uw ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Klantgericht verkopen in de detailhandel Training

  • Niveau: Specialisatie

Kunt u zich inleven in de wensen van uw mondige en kritische klant en hem of haar een actief advies geven? Hoe belangrijk is uw klant voor u en hoe laat u dat merken? Wilt u de conurrentie een stap voorblijven, dan moet u uw invloed als verkoper ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Klantvriendelijk telefoneren Training

  • Niveau: Specialisatie

De telefoon is het visitekaartje van uw bedrijf en het telefoongesprek meestal het eerste contact met uw onderneming. De eerste indruk is bepalend, maar weet u hoe klantvriendelijk uw telefoniste, receptioniste en/of secretaresse uw ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Marktgerichte communicatie Training

  • Niveau: Specialisatie

Binnen de tegenwoordige complexe communicatiecultuur is het voor een ondernemer haast onmogelijk om op een onderscheidende manier de geselecteerde doelgroep te bereiken. Hoe kan het wel? Dat ontdekt u in deze training: uw boodschap zo kernachtig ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Offertes die scoren Training

  • Niveau: Specialisatie

Heeft u een goed verkoopgesprek gehad? Weet u dan hoe u uw voorstel omzet in een offerte die scoort? En kunt u daarmee de oplossing voor het probleem of de behoefte van uw klant op een overtuigende manier overbrengen? Als u daartoe in staat bent ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Succesvol telefonisch verkopen Training

  • Niveau: Specialisatie

Uw non-verbale sterke punten kunnen u in het telefoongesprek niet helpen, dus moet u het hebben van andere kwaliteiten. U bent aangewezen op uw telefonische gesprekstechnieken en uw vermogen in te spelen op het gedrag van de klant. Deze training ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Verkoop en acquisitie Training

  • Niveau: Specialisatie

U bent geïnteresseerd in wat de klant belangrijk vindt op de korte en langere termijn en u kunt uw aanbod laten aansluiten op de individuele ontwikkeling van uw (potentiële) klant. Maar gebruikt u de eigenschappen van het product of de ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Notuleren Training

  • Niveau: Specialisatie

Vergaderingen worden in elk bedrijf en elke organisatie gehouden, maar niet altijd genotuleerd. Komt het voor dat u daardoor belangrijke informatie mist of dat besluiten niet uitgevoerd worden? Wanneer u verslag legt van uw vergaderingen straalt ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Train de trainer Training

  • Niveau: Specialisatie

Bent u trainer of wilt u trainer worden? Gaat u voor uw eigen organisatie of misschien voor andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Hoe kunt u ervoor zorgen dat de stof helder ... lees verder