Succesvol telefonisch verkopen

Succesvol telefonisch verkopen Training

AanbiederMKB Cursus & Training
NiveauSpecialisatie
Meer informatie over MKB Cursus & Training

Overzicht

Uw non-verbale sterke punten kunnen u in het telefoongesprek niet helpen, dus moet u het hebben van andere kwaliteiten. U bent aangewezen op uw telefonische gesprekstechnieken en uw vermogen in te spelen op het gedrag van de klant. Deze training ... Volledige omschrijving

Bestemd voor

De training is bedoeld voor u, ondernemer of medewerker, die zich veel bezighoudt met telefonische verkoop en acquisitie. De training is ook geschikt voor medewerkers van de verkoopbuiten en -binnendienst.

Programma

Voor medewerkers die zich bezighouden met het afhandelen van inkomende telefoongesprekken adviseren wij de training Klantvriendelijk telefoneren . De training Succesvol telefonisch verkopen is zeer praktisch opgezet. Er wordt veel geoefend met ... Volledig programma

Kosten

Het cursusbedrag is exclusief BTW, een bijdrage van € 25,- voor cursusmaterialen en € 19,75 per dag arrangementskosten.

Beschrijving

Uw non-verbale sterke punten kunnen u in het telefoongesprek niet helpen, dus moet u het hebben van andere kwaliteiten. U bent aangewezen op uw telefonische gesprekstechnieken en uw vermogen in te spelen op het gedrag van de klant. Deze training helpt u en uw medewerkers uw dienst en/of product succesvol te verkopen via de telefoon.

Doelstelling
U bent succesvoller in het telefonisch verkopen van diensten en producten. U bent klantvriendelijker aan de telefoon en hebt uw telefonische communicatie met (potentiële) klanten en relaties verbeterd.

Programma

Voor medewerkers die zich bezighouden met het afhandelen van inkomende telefoongesprekken adviseren wij de training Klantvriendelijk telefoneren. De training Succesvol telefonisch verkopen is zeer praktisch opgezet. Er wordt veel geoefend met het voeren van telefoongesprekken. De volgende onderwerpen worden behandeld:

  • Klantvriendelijk telefoneren.
  • Commerciële gespreksvoering.
  • Telefonisch verkopen.
  • Het maken van afspraken.
  • Omgaan met telefonische klachten.
  • Het voeren van slechtnieuwsgesprekken.
  • Omgaan met lastige klanten.
  • Het ontwikkelen en hanteren van telefoonscripts.
Deze gegegevens zijn voor het laatst bijgewerkt op 17 juli 2012.