11 resultaten

Resultaten 1 - 10 Sorteren op:

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Klantgericht denken en handelen Training

  • Niveau: Specialisatie

Blijft uw klant (afnemer, bezoeker, cliënt, lid) graag gebruik maken van uw diensten? Dat hangt af van de manier waarop u hem of haar behandelt of laat behandelen. De organisatiestructuur en de managementstijl van uw onderneming maken uw ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Klantgericht verkopen in de detailhandel Training

  • Niveau: Specialisatie

Kunt u zich inleven in de wensen van uw mondige en kritische klant en hem of haar een actief advies geven? Hoe belangrijk is uw klant voor u en hoe laat u dat merken? Wilt u de conurrentie een stap voorblijven, dan moet u uw invloed als verkoper ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Klantvriendelijk telefoneren Training

  • Niveau: Specialisatie

De telefoon is het visitekaartje van uw bedrijf en het telefoongesprek meestal het eerste contact met uw onderneming. De eerste indruk is bepalend, maar weet u hoe klantvriendelijk uw telefoniste, receptioniste en/of secretaresse uw ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Marktgerichte communicatie Training

  • Niveau: Specialisatie

Binnen de tegenwoordige complexe communicatiecultuur is het voor een ondernemer haast onmogelijk om op een onderscheidende manier de geselecteerde doelgroep te bereiken. Hoe kan het wel? Dat ontdekt u in deze training: uw boodschap zo kernachtig ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Offertes die scoren Training

  • Niveau: Specialisatie

Heeft u een goed verkoopgesprek gehad? Weet u dan hoe u uw voorstel omzet in een offerte die scoort? En kunt u daarmee de oplossing voor het probleem of de behoefte van uw klant op een overtuigende manier overbrengen? Als u daartoe in staat bent ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Succesvol telefonisch verkopen Training

  • Niveau: Specialisatie

Uw non-verbale sterke punten kunnen u in het telefoongesprek niet helpen, dus moet u het hebben van andere kwaliteiten. U bent aangewezen op uw telefonische gesprekstechnieken en uw vermogen in te spelen op het gedrag van de klant. Deze training ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Verkoop en acquisitie Training

  • Niveau: Specialisatie

U bent geïnteresseerd in wat de klant belangrijk vindt op de korte en langere termijn en u kunt uw aanbod laten aansluiten op de individuele ontwikkeling van uw (potentiële) klant. Maar gebruikt u de eigenschappen van het product of de ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Vervolgtraining Verkoop en acquisitie Training

  • Niveau: Verdieping

Voor iedereen die de training Verkoop en acquisitie heeft gevolgd en die zijn/haar kennis en vaardigheden wil verdiepen, is er de Vervolgtraining verkoop en acquisitie. Uniek is dat u het programma als deelnemers met elkaar samenstelt. Er is veel ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Omgaan met de media Training

  • Niveau: Specialisatie

Help, een journalist aan de telefoon. Wat nu? Bij veel personen en organisaties is dit de eerste schrikreactie bij contact met een journalist. U hoeft helemaal niet te schrikken als u voorbereid bent. In deze training leert u om te gaan ... lees verder

Meer informatie over Lumido Business Media

CRM in 1 Day Congres

Studiedag rondom crm en klantgericht ondernemen

  • Niveau: Specialisatie
  • Prijs: 179,00

lees verder