Zakelijk succes met Twitter

Zakelijk succes met Twitter Workshop

AanbiederMKB Cursus & Training
NiveauIntroductie
Meer informatie over MKB Cursus & Training

Overzicht

Overwin uw huiver om Twitter zakelijk in te zetten, want Twitter biedt legio mogelijkheiden en voordelen. Elke maand komen er wereldwijd miljoenen gebruikers bij. De rij functies is lang: personal en corporate branding, snelle nieuwsgaring, snel ... Volledige omschrijving

Bestemd voor

Deze workshop is bestemd voor iedereen die gebruik maakt, of wil gaan maken, van Twitter en daar optimaal rendement uit wil halen.

Programma

Tijdens de workshop Zakelijk succes met Twitter worden de volgende onderwerpen in één dagdeel behandeld: Doel en functie van Twitter: personal branding en dialoog met doelgroep(en). Het opzetten van een herkenbaar ... Volledig programma

Kosten

Het cursusbedrag is exclusief BTW en een bijdrage van € 5,- voor arrangementskosten. In geval u 2 workshops op een dag volgt, bijvoorbeeld Twitter én LinkedIn en u wilt blijven lunchen, vragen we een bijdrage van € 15,- (excl. BTW).

Beschrijving

Overwin uw huiver om Twitter zakelijk in te zetten, want Twitter biedt legio mogelijkheiden en voordelen. Elke maand komen er wereldwijd miljoenen gebruikers bij. De rij functies is lang: personal en corporate branding, snelle nieuwsgaring, snel reageren op ontwikkelingen, controleren van uw zakelijk imago, direct contact met uw klanten, relatiebeheer en concurrentieanalyse. Nieuwsgierig geworden? Volg deze korte en direct toepasbare workshop.

Doelstelling
U kunt een optimaal persoonlijk en zakelijk profiel opbouwen en onderhouden. U leert handige functies voor contactanalyse kennen. U bent in staat een duidelijke en herkenbare persoonlijke en zakelijk 'brand' neer te zetten.

Programma

Tijdens de workshop Zakelijk succes met Twitter worden de volgende onderwerpen in één dagdeel behandeld:

  • Doel en functie van Twitter: personal branding en dialoog met doelgroep(en).
  • Het opzetten van een herkenbaar profiel.
  • Gebruik van special tekens en het Twitter-taalgebruik.
  • Ondersteunende software voor optimaal Twitter-gebruik.
  • Vinden en krijgen van 'volgers'; het maken van de juiste mix van doelgroepen.
  • Het koppelen van een bedrijfsprofiel aan andere sociale media zoals LinkedIn en Facebook.
  • Wat te schrijven, in welke frequentie en wanneer.
  • Het gebruiken van links om video's, foto's en muziekfragmenten te delen.
  • Praktijkvoorbeelden en demonstraties.

Werkwijze
Tijdens de workshop is er een online verbinding met Twitter. De trainer presenteert u de praktische kant van Twitter en demonstreert vele mogelijkheden aan de hand van praktijksituaties. U kunt uw vragen vooraf aan de trainer stellen, waarop hij tijdens de workshop zal ingaan. Het aantal deelnemers per groep is maximaal 14. Hierdoor is er veel ruimte voor persoonlijke aandacht.

TIP: Neem een laptop mee (met draadloos internet!) om alles direct in praktijk te brengen. Het gebruik van Ipad of ander tablet is minder geschikt

Deze gegegevens zijn voor het laatst bijgewerkt op 17 juli 2012.