10 resultaten

Resultaten 1 - 10 Sorteren op:

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Klantvriendelijk telefoneren Training

  • Niveau: Specialisatie

De telefoon is het visitekaartje van uw bedrijf en het telefoongesprek meestal het eerste contact met uw onderneming. De eerste indruk is bepalend, maar weet u hoe klantvriendelijk uw telefoniste, receptioniste en/of secretaresse uw ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Notuleren Training

  • Niveau: Specialisatie

Vergaderingen worden in elk bedrijf en elke organisatie gehouden, maar niet altijd genotuleerd. Komt het voor dat u daardoor belangrijke informatie mist of dat besluiten niet uitgevoerd worden? Wanneer u verslag legt van uw vergaderingen straalt ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Train de trainer Training

  • Niveau: Specialisatie

Bent u trainer of wilt u trainer worden? Gaat u voor uw eigen organisatie of misschien voor andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Hoe kunt u ervoor zorgen dat de stof helder ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Omgaan met de media Training

  • Niveau: Specialisatie

Help, een journalist aan de telefoon. Wat nu? Bij veel personen en organisaties is dit de eerste schrikreactie bij contact met een journalist. U hoeft helemaal niet te schrikken als u voorbereid bent. In deze training leert u om te gaan ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Presenteren voor publiek Training

  • Niveau: Specialisatie

Het is een bekend gezegde: een eerste indruk maakt u maar eenmaal. Moet u plannen en ideeën aan uw collega's of medewerkers presenteren? Staat u wel eens voor een groep klanten of opdrachtgevers om een plan of een aanbieding toe te ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Resultaatgericht vergaderen Cursus

  • Niveau: Specialisatie

Bent u iemand die niets liever doet dan vergaderen of onttrekt u er zich liever aan? U ziet de noodzaak van vergaderen wel in, als het maar effectief gebeurt, met inbreng van de deelnemers? ALs u uw kostbare tijd niet wilt verkoeien is het zaak ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag Training

  • Niveau: Specialisatie

Is het klantcontact één van de prettige kanten van uw werk? Dat is mooi. Maar bent u voorbereid op een minder prettige situatie? Want het is goed om te weten hoe u met onredelijke, eisende of claimende klanten om kunt gaan. Dat ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Effectief leidinggeven Training

  • Niveau: Specialisatie

Zijn uw medewerkers net zo betrokken bij het succes van de organisatie als uzelf? Lukt het u hen te motiveren en tot betere prestaties te brengen? Bent u in staat ongeregeldheden te voorzien en te voorkomen? Bent u probleemoplossend ingesteld? ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Leidinggeven en motiveren Cursus

  • Niveau: Specialisatie

Wat is leidinggeven? Ervoor zorgen dat medewerkers hun werk goed en op tijd uitvoeren. Wat is motiveren? Ervoor zorgen dat mensen bereid zijn hun werk goed en op tijd uit te voeren. Wat is het resultaat van de combinatie leidinggeven en ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Leidinggeven aan generatie Y Training

  • Niveau: Specialisatie

U weet waar het over gaat? U heeft jonge eigenwijze medewerkers in dienst, die doen waar ze zin in hebben en zich niets aantrekken van de hiërarchie binnen uw bedrijf? Die msn'en, twitteren, pingen en facebooken in de tijd van de ... lees verder