ITIL® V3 Intermediate: Managing Across the Lifecycle Cursus
Aanbieder | D-ICT Solutions |
Niveau | Specialisatie |
Kosten | €1.470,00 |
Duur | 4 dagen |
Data en locatie(s) | Op aanvraag |
Overzicht
Bestemd voor
Deze ITIL MALC opleiding is interessant voor:
- ICT professionals die een business en management niveau willen behalen van de ITIL V3 Lifecycle kern en hoe deze geïmplementeerd kan worden om de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen.
- Diegenen die het ITIL Expert certificaat in IT Service Management willen behalen waarbij dit de laatste verplichte module is.
- Diegenen die het ITIL Master in IT Service Management willen gaan behalen, waarvoor deze training een vereiste is.
Benodigde kennis
Cursisten dienen reeds met succes ITIL® Foundation gecertificeerd te zijn (de V3 Foundation of V2 Foundation plus Bridge Certificering) en verder minimaal 15 punten (uit een gebalanceerde selectie) verzameld te hebben vanuit de ITIL Service Lifecycle of Capability modules. Neem gerust contact met ons op indien u over uw ITIL Certificatie meer informatie wil.
Bewijs van ITIL certificatie moet overlegd worden om toegang te verkrijgen tot het examen voor het ITIL MALC niveau.
Programma
In deze laatste ITIL training komen de volgende onderwerpen en competenties aan bod: - Introductie tot IT Service Management Business en Management aangelegenheden - Managen van de Planning en Implementatie van IT Service ... Volledig programmaKeurmerken
InschrijvenBeschrijving
De module ITIL Managing across the LifeCycle is een op zichzelf staande kwalificatie, maar is de laatste module die leidt, die na het behalen van voldoende (minimaal17) credits naar het ITIL Expert in IT Service Management niveau.
Het doel van deze ITIL MALC training en het bijbehorend ITIL MALC examen en ITIL Expert certificatie is, respectievelijk, het overbrengen, testen en valideren van de kennis over de inhoud van de ITIL V3 publicaties. De focus ligt op Business, management en controle op doelstellingen, processen, functies en activiteiten en op de interfaces en interacties tussen de processen zoals beschreven in de vijf ITIL V3 kernpublicaties.
Programma
In deze laatste ITIL training komen de volgende onderwerpen en competenties aan bod:
- Introductie tot IT Service Management Business en Management aangelegenheden
- Managen van de Planning en Implementatie van IT Service Management volgens ITIL V3
- Management van Strategische veranderingen volgens ITIL V3
- Risico Management volgens ITIL V3
- Begrijpen van Organisationele uitdagingen volgens ITIL V3
- Service Assessment volgens ITIL V3
- Begrip van Complementary Industry Guidance (ISO20000, CMMI, TQM, Six Sigma, COBIT, etc.)