ITIL® V3 Intermediate: Continual Service Improvement

ITIL® V3 Intermediate: Continual Service Improvement Cursus

AanbiederD-ICT Solutions
NiveauSpecialisatie
Kosten 1.170,00
Duur3 dagen
Data en locatie(s) Op aanvraag
Meer informatie over D-ICT Solutions

Overzicht

In deze lifecycle module krijgt u inzicht hoe u door continue verbeteringen van uw service grip krijgt op uw processen op alle niveaus.De training 'ITIL® Continual Service Improvement' behandelt hoe u sturing kunt geven aan de ... Volledige omschrijving

Bestemd voor

De opleiding is interessant voor ICT professionals met verantwoordelijkheid voor en/of betrokkenheid bij het beheer en verbetering van de ICT- infrastructuur en/of financiële vastlegging van ICT middelen op strategisch niveau, waaronder service- en proces eigenaren. Tevens is deze training geschikt als onderdeel bij het behalen van het ITIL® Expert in IT Service Management Certificate gebaseerd op ITIL® Versie 3.

Benodigde kennis

U dient in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation 3 certificaat (of ITIL® v2 Foundation plus Bridge Foundation Certificering).

Programma

De doelen van CSI zijn het valideren dat geleverde Services in overeenstemming blijven met de altijd veranderende eisen van de business. De Service Level resultaten in de gaten houden en waar nodig de processen verbeteren. In deze ... Volledig programma

Keurmerken

Inschrijven

Beschrijving

In deze lifecycle module krijgt u inzicht hoe u door continue verbeteringen van uw service grip krijgt op uw processen op alle niveaus.De training 'ITIL® Continual Service Improvement' behandelt hoe u sturing kunt geven aan de processen. Continual Service Improvement heeft de drive om processen effectiever en efficiënter in te regelen door bijvoorbeeld het meten en evalueren van een service. Door Continual Service Improvement toe te passen krijgt u duidelijk inzichtelijk wat het effect is van een service en hoe deze service ervaren wordt door de klant en leverancier.

Programma

De doelen van CSI zijn het valideren dat geleverde Services in overeenstemming blijven met de altijd veranderende eisen van de business. De Service Level resultaten in de gaten houden en waar nodig de processen verbeteren.

In deze opleiding komen de volgende onderwerpen en competenties aan bod:

- Benchmarking

- Service measurement

- Governance

- 7 stappenmodel

- Service reporting

- Deming cyclus

- Ownership

- Return on investment voor Continual Service Improvement

- Continual Service Improvement en organisatie veranderingen

Na afloop van de training bent u in staat:

- de noodzaak van Continual Service Improvement toe te passen;

- de Continual Service Improvement principes te begrijpen en te sturen;

- een manier om een Continual Service Improvement plan te adviseren;

- om interne en externe kwaliteit te sturen;

- om innovaties te introduceren en te sturen;

- om risico's, uitdagingen en kritieke succesfactoren te bepalen die behoren bij Continual Service Improvement;

- om veranderprocessen te sturen en te coördineren.

Deze gegegevens zijn voor het laatst bijgewerkt op 14 februari 2013.