Office voor het Secretariaat

Office voor het Secretariaat Cursus

AanbiederLearnit Training
Kosten 1.125,00
Meer informatie over Learnit Training

Overzicht

Speciaal voor administratief en secretarieel medewerkers heeft Learnit een MS-Officetraining ontwikkeld die is toegespitst op administratieve activiteiten. Met deze training wordt je wegwijs gemaakt in toepassingen en trucs waarmee je Office kunt ... Volledige omschrijving

Bestemd voor

Deze training is ontworpen voor (aankomend) administratie- en secretariaatsmedewerkers. In de training wordt er vanuit gegaan dat deelnemers al een redelijke kennis hebben van programma's als Word, Outlook, PowerPoint en Excel. Dat maakt het mogelijk in te gaan op de meer specifieke mogelijkheden van deze programma's.

Keurmerken

Inschrijven

Beschrijving

Speciaal voor administratief en secretarieel medewerkers heeft Learnit een MS-Officetraining ontwikkeld die is toegespitst op administratieve activiteiten. Met deze training wordt je wegwijs gemaakt in toepassingen en trucs waarmee je Office kunt gebruiken om je administratieve werkzaamheden nog efficiënter te benaderen. Zo leer je alles op het gebied van agendabeheer, het organiseren en versturen van mailings, het binnenhalen van externe gegevens in Excel en het aanmaken van documentsjablonen.

De training is zo praktisch mogelijk opgezet. Door veel te oefenen met de aangeboden informatie, zul je de opgedane inzichten direct in de dagelijkse praktijk kunnen toepassen. Na afloop van de training ben je instaat secretariële werkzaamheden sneller, efficiënter en met meer gemak te benaderen.

Doelgroep van de cursus MS Office voor het Secretariaat

Deze training is ontworpen voor (aankomend) administratie- en secretariaatsmedewerkers. In de training wordt er vanuit gegaan dat deelnemers al een redelijke kennis hebben van programma's als Word, Outlook, PowerPoint en Excel. Dat maakt het mogelijk in te gaan op de meer specifieke mogelijkheden van deze programma's.

Onderwerpen die aan bod komen in de cursus

  • Automatiseren van taken met behulp van macro's in Excel en Word
  • Sjablonen maken
  • Werkbladen optimaliseren in Excel
  • Formules en functies toepassen in Excel
  • Adreslijsten en klantgegevens aanmaken
  • Transactieoverzichten beheren
  • Agendabeheer in Outlook
  • Diamodel in PowerPoint
  • Het maken van een organigram
  • Het maken van samenvoegbrieven op basis van Excel of Outlook
  • Sneltoetsen (sneller werken en pols-/ handvriendelijker)

De omschrijving hierboven geeft een goede indicatie van hoe de training eruit ziet. Toch kan de inhoud iets verschillen per cursus, afhankelijk van de voorkennis, praktijkervaring en de leerdoelen van de cursisten.

Deze gegegevens zijn voor het laatst bijgewerkt op 6 februari 2012.