Start Track IT Service Management Foundation

Start Track IT Service Management Foundation Cursus

ITILF

AanbiederLearnit Training
Kosten 850,00
Meer informatie over Learnit Training

Overzicht

De Start Track is er speciaal voor niet-IT'ers die willen weten of IT iets voor hen is. De track biedt u een korte basisopleiding en een opstap naar IT. De IT Infrastructure Library (ITIL) omvat een volledige beschrijving van de processen ... Volledige omschrijving

Bestemd voor

IT Service Management Foundation (based on ITIL) is bedoeld voor medewerkers op het gebied van beheer van een IT-infrastructuur die geacht worden te kunnen werken binnen processen die zijn of worden ingericht aan de hand van ITIL, en kandidaten die verder opgeleid willen worden voor de examens:

  • IT Service Management Practitioner
  • of IT Service Management Service Support en Service Delivery
  • of voor het certificaat op het gebied van ISO/IEC 20000.

NB. Het Foundation Certificate in IT Service Management is een voorwaarde voor het examen in IT Service Management Practitioner en Manager.

Programma

Tijdens deze training komende volgende onderwerpen aan bod: Het belang van kwaliteit in dienstverlening Bereik en doel van ITIL ITIL als referentiemodel De Service Support-processen: Incident Management, Problem Management, Change Management, ... Volledig programma

Keurmerken

Inschrijven

Beschrijving

De Start Track is er speciaal voor niet-IT'ers die willen weten of IT iets voor hen is. De track biedt u een korte basisopleiding en een opstap naar IT.

De IT Infrastructure Library (ITIL) omvat een volledige beschrijving van de processen rondom het beheer van IT-infrastructuren. In deze 2-daagse opleiding ITIL Foundation maakt u kennis met de belangrijkste begrippen van ITIL.

Opmerkingen

Houdt u rekening met de kosten voor het examen.

De module is een basismodule van de standaard ITIL. Daarnaast maakt deze module deel uit van:

  • de Start Track
  • de Career Track Certified System Engineer
  • de Career Track Certified Network Administrator
  • de Career Track Certified Help Desk Professional
  • de beide Academy Tracks
  • de PDI-studierichting Systeembeheer
  • Programma

    Tijdens deze training komende volgende onderwerpen aan bod:

    • Het belang van kwaliteit in dienstverlening
    • Bereik en doel van ITIL
    • ITIL als referentiemodel
    • De Service Support-processen: Incident Management, Problem
    • Management, Change Management, Configuration Management en
    • Release Management
    • De
    • Service Delivery-processen: Service Level Management, Capacity
    • Management, Availability Management, Financial Management, IT Service
    • Continuity Management en Security.
    Deze gegegevens zijn voor het laatst bijgewerkt op 6 februari 2012.