Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren

Debiteurenbeheer en telefonisch incasseren Training

AanbiederMKB Cursus & Training
NiveauSpecialisatie
Meer informatie over MKB Cursus & Training

Overzicht

U wilt geen renteverlies lijden. U wilt uw cashflow niet in gevaar brengen. U wilt daarom elk betalingsrisico uitsluiten. Maar hoe leidt u een goed en verantwoord credit managementbeleid? En hoe verandert u het betaalgedrag van uw debiteuren ... Volledige omschrijving

Bestemd voor

Deze training is voor u bestemd, ondernemer of medewerker die (mede) verantwoordelijk is voor een verantwoord debiteurenbeheer en die zijn of haar vaardigheden wil verbeteren om openstaande vorderingen (sneller) te incasseren.

Programma

De training Debiteurenbeheer en telefonisch incassere behandelt de volgende onderwerpen: Het belang en de voordelen van debiteurenbeheer. Verschillende credit management producten. De gespreksopbouw van het incassogesprek. ... Volledig programma

Kosten

Het cursusbedrag is exclusief BTW, een bijdrage van € 30,- voor cursusmaterialen en € 19,75 per dag arrangementskosten.

Beschrijving

U wilt geen renteverlies lijden. U wilt uw cashflow niet in gevaar brengen. U wilt daarom elk betalingsrisico uitsluiten. Maar hoe leidt u een goed en verantwoord credit managementbeleid? En hoe verandert u het betaalgedrag van uw debiteuren zonder de relatie onder druk te zetten? De telefoon is een ideaal instrument om uw openstaande vorderingen te incasseren. Tijdens deze training leert u op een praktijkgerichte manier de telefonisch benadering effectief in te zetten.

Doelstelling
U verbetert uw vaardigheden en verwerft kennis op het gebied van debiteurenbeheer en telefonische incasso. U voert uw debiteurenbeheer goed, snel en efficiënt uit. U verkleint uw risico's en verlaagt uw debiteurkosten.

Programma

De training Debiteurenbeheer en telefonisch incassere behandelt de volgende onderwerpen:

  • Het belang en de voordelen van debiteurenbeheer.
  • Verschillende credit management producten.
  • De gespreksopbouw van het incassogesprek.
  • Omgaan met weerstanden en smoezen.
  • Effectief vragen stellen.
  • Omgaan met lastig gedrag van debiteuren.
  • De afronding en afsluiting van het gesprek.
Deze gegegevens zijn voor het laatst bijgewerkt op 16 juli 2012.