Overzicht
Bestemd voor
Iedereen die Microsoft CRM in de eigen organisatie gaat implementeren, gebruiken, onderhouden, raadplegen of ondersteunen. De cursus is vooral bedoeld voor marketing medewerkers, administrators, office managers, CEO's en consultants die basiskennis van de functionaliteit van de applicatie moeten verkrijgen.
Benodigde kennis
Van de deelnemers wordt verwacht dat zij:- algemene kennis van Microsoft Windows hebben;
- begrip hebben van Customer Relationship Management oplossingsprocessen en de praktijk.
Programma
Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod: Microsoft CRM Concepts. Microsoft CRM Client for Outlook. Marketing Automation Life Cycle. Planning Marketing Campaigns. Campaign Creation. Campaign Execution and Response ... Volledig programmaKeurmerken
InschrijvenBeschrijving
Microsoft Dynamics CRM (Customer Relation Management) integreet oplossingen tussen verkoop-, marketing- en aftersalesprocessen zodat iedereen over dezelfde actuele informatie beschikt.
Tijdens deze een-daagse cursus leren de deelnemers de mogelijkheden van de applicatie Microsoft CRM vanuit het perspectief van een gebruiker. Tijdens de cursus wordt aandacht besteed aan: Core CRM Navigation, User Interface, Outlook Client en de module Marketing Automation.
Deze cursus leert de processen en functionaliteit die door marketing managers en marketing medewerkers wordt gebruikt.
Opmerkingen
In deze cursus wordt gebruik gemaakt van het officiƫle Engelstalige Microsoft-cursusmateriaal.Als u naast deze eendaagse applicatiecursus nog een van de andere applicatiecursussen wilt volgen (Sales Management, Service Management of Service Scheduling), adviseren wij u om u in te schrijven voor de tweedaagse cursus Microsoft CRM 3.0 Application Professional.
Programma
Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Microsoft CRM Concepts.
- Microsoft CRM Client for Outlook.
- Marketing Automation Life Cycle.
- Planning Marketing Campaigns.
- Campaign Creation.
- Campaign Execution and Response Management.