Overzicht
Bestemd voor
Microsoft CRM-implementatieconsultants en beheerders die Microsoft CRM kunnen gebruiken.
Benodigde kennis
Van de deelnemers wordt verwacht dat zij kennis hebben van het gebruik van Microsoft CRM 3.0.Het is gewenst dat de deelnemers een van de Microsoft CRM Application-trainingen (Sales Management, Service Management, Marketing Automation of Service Scheduling) hebben gevolgd. Bovendien is het gewenst dat de deelnemers ervaring hebben in het werken met:
- relationele databases
- web development, JavaScript (JScript), DHTML
- XML.
Programma
Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod: UL> Microsoft CRM Customization. Basic Customizations. Custom Entities. WorkFlow. Application Event Programming. Application Integration. Report Customization. Volledig programmaKeurmerken
InschrijvenBeschrijving
Microsoft Dynamics CRM (Customer Relation Management) integreet oplossingen tussen verkoop-, marketing- en aftersalesprocessen zodat iedereen over dezelfde actuele informatie beschikt.
Deze drie-daagse training voorziet de deelnemers van de kennis en vaardigheden om met Microsoft CRM 3.0 Customizations te plannen en ontwikkelen. De training richt zich op het gebruik van Microsoft CRM 3.0 Customization en de Microsoft CRM 3.0 Client Programming Guide.
Opmerkingen
In deze cursus wordt gebruikgemaakt van het officiƫle Engelstalige Microsoft-cursusmateriaal.Programma
Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:
- UL>
- Microsoft CRM Customization.
- Basic Customizations.
- Custom Entities.
- WorkFlow.
- Application Event Programming.
- Application Integration.
- Report Customization.