Overzicht
Bestemd voor
De cursus is bestemd voor beheerders, ontwerpers en consultants die de technische aspecten en beheerfunctionaliteit van CRM 3.0 willen begrijpen. Mensen die diepgaande kennis willen opdoen van CRM 3.0 Customization kunnen beter de cursus Microsoft CRM 3.0 Customization (M8525) volgen.
Benodigde kennis
De deelnemers kunnen werken met Windows Server 2000 of 2003 en Active Directory, Windows XP, Microsoft Exchange 2000 of 2003, SQL Server 2000, Outlook en Internet Information Server.
Aanbevolen wordt vooraf een van de CRM-applicatietrainingen te volgen.
Programma
Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod: The CRM Organizational Structure:Managing Business Units, Manage Sites. Configure Security:Privileges, Access Levels and Roles,Creating roles in business units, Assigning roles to users, ... Volledig programmaKeurmerken
InschrijvenBeschrijving
Microsoft Dynamics CRM (Customer Relation Management) integreet oplossingen tussen verkoop-, marketing- en aftersalesprocessen zodat iedereen over dezelfde actuele informatie beschikt.
Deze twee-daasge cursus leert deelnemers hoe ze Microsoft CRM 3.0 kunnen plannen, ontwikkelen en beheren. In de cursus komt de installatie, configuratie en implementatie van CRM 3.0 aan bod. Deelmemers leren hoe ze support kunnen bieden.
Opmerkingen
In de cursus wordt gebruik gemaakt van Engelstalig cursusmateriaal.
Er zijn geen Microsoft-examens verbonden aan deze cursus.
Vervolgopleiding
- Microsoft CRM 3.0 Data Migration (M8530).
Programma
Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:
- The CRM Organizational Structure:Managing Business Units, Manage Sites.
- Configure Security:Privileges, Access Levels and Roles,Creating roles in business units, Assigning roles to users, Resolution of conflicting privileges.
- Configuring Users and Teams:CRM User Management, Restricted Access Mode, Team Management.
- Configuring System Settings: Configure System Settings, Auto Numbering, Fiscal Year Settings, Configuring the web.config file.
- Microsoft CRM Customization: Levels of Customization, Architecture and Supported Methods, Available Customizations, Customization Tactics and Methods.
- Basic Customizations: Customization Concepts, Process,m Form and Attribute Customization, Previews, View Customization, Re-name an existing entity.
- Report Customization: SQL Reporting Services Overview,Creating/Modifying/Organizing Reports.
- Sales Administration C Product Catalog: Automated Sales and Workflow Processes, Managing Competitors, Managing Sales Literature,Creating and Maintaining a Product Catalog.
- Service Scheduling - Maintaining User and Resources.