Social media: samenwerking, kennisdeling en co-creatie Training
Aanbieder | Media Academie |
Kosten | €550,00 |
Overzicht
Interactie met klanten, leden, achterban, burgers, kijkers of luisteraars is gemeengoed geworden. De media zijn sociaal geworden. Mensen werken onderling veelvuldig en in vele vormen samen op het internet. De term 'Co-creatie' duidt op een ontwikkeling waarbij mensen op platforms en communities iets creëren of creaties achterlaten. Kennisdeling tussen mensen is logisch geworden.
Volledige omschrijving
Bestemd voor
Iedereen die zich bezig houdt met de uitvoering en aansturen van uitvoerenden van:- Directie tot programmamaker;
- Hoofd marketing tot (web)redacteur.
Benodigde kennis
Er wordt geen specifieke voorkenis gevraagd. InschrijvenBeschrijving
Na deze workshop kent u onder meer:
- De potentie van het inschakelen van kennis en ideeën van het publiek;
- De kansen en valkuilen van crowdsourcing, kennisdeling en co-creatie;
- De waarde van 'the knowledge of the crowds';De impact van deze werkwijze voor uw organisatie.