Social media: samenwerking, kennisdeling en co-creatie

Social media: samenwerking, kennisdeling en co-creatie Training

AanbiederMedia Academie
Kosten 550,00
Meer informatie over Media Academie

Overzicht

Interactie met klanten, leden, achterban, burgers, kijkers of luisteraars is gemeengoed geworden. De media zijn sociaal geworden. Mensen werken onderling veelvuldig en in vele vormen samen op het internet. De term 'Co-creatie' duidt op een ontwikkeling waarbij mensen op platforms en communities iets creëren of creaties achterlaten. Kennisdeling tussen mensen is logisch geworden. Volledige omschrijving

Bestemd voor

Iedereen die zich bezig houdt met de uitvoering en aansturen van uitvoerenden van:
  • Directie tot programmamaker;
  • Hoofd marketing tot (web)redacteur.

Benodigde kennis

Er wordt geen specifieke voorkenis gevraagd.
Inschrijven

Beschrijving

Na deze workshop kent u onder meer:
  • De potentie van het inschakelen van kennis en ideeën van het publiek;
  • De kansen en valkuilen van crowdsourcing, kennisdeling en co-creatie;
  • De waarde van 'the knowledge of the crowds';De impact van deze werkwijze voor uw organisatie.
Na deze workshop kunt u samen met het publiek aan de slag door middel van kennisdeling en co-creatie.