Social media en businessmodellen

Social media en businessmodellen Training

AanbiederMedia Academie
Kosten 550,00
Meer informatie over Media Academie

Overzicht

Ruim 75% van de Nederlanders heeft dit jaar al een online aankoop gedaan. 90% Van hen gebruikt thuis internet. Om aan informatie te komen gebruiken zij niet langer meer alleen Google. Zij bevinden zich vaker op het sociale platform Facebook. Social media bieden de mogelijkheid om nog meer contactmomenten met klanten te creëren. Sterker nog, als we ons niet online begeven, kunnen we ons niet mengen in de dialoog over onze organisatie of ons merk. Pro-actief kunnen social media ingezet worden om klanten te bereiken, binden en zaken mee te doen. Maar, welke businessmodellen zijn er mogelijk? Volledige omschrijving

Bestemd voor

Ondernemers, marketingcommunicatie managers en commercieel directeuren die gedegen kennis willen hebben van soxcial media en willen weten welke verdienmodellen er mogelijk zijn.

Benodigde kennis

Algemene kennis van social media en zakelijke/financiële ervaring.
Inschrijven

Beschrijving

  • Aansprekende voorbeelden uit binnen– en buitenland
  • Diverse social media businessmodellen waaronder
- freemium-premium model - affiliate model - abonnementsmodel - virtuele goederen model - advertentiemodel