Crossmediaal denken en werken

Crossmediaal denken en werken Training

AanbiederMedia Academie
Kosten 1.995,00
Meer informatie over Media Academie

Overzicht

De mediawereld gaat meer en meer crossmediaal werken waarbij de inzet van meerdere mediaplatformen in toenemende mate gemeengoed wordt. Voor velen betekent dit dat meer kennis van en over steeds meer media noodzakelijk wordt. Naast theoretische kennis van crossmedialiteit ontwikkelt u uw platformkennis op het gebied radio, tv, internet, mobiel, print en events. Crossmediaal communiceren bestaat niet bij de gratie van nieuwe technologieën. Maar nieuwe technologieën spelen vaak wel een belangrijke rol binnen een strategisch crossmediaal concept. Daarom staan we ook uitgebreid stil bij de inzet en rol van Social media binnen crossmediale concepten. Volledige omschrijving

Bestemd voor

Iedereen die de ontwikkeling van crossmediaprojecten op tactisch niveau aanstuurt en iedereen die zich wil verdiepen in crossmedia.

Benodigde kennis

Er wordt geen specifieke voorkennis gevraagd.
Inschrijven

Beschrijving

  • de belangrijkste do’s en don’ts van het crossmediaal werken
  • wanneer is crossmediaal werken zinvol en wanneer niet
  • hoe en waar te beginnen aan crossmediaal werken
  • via welke platformen u kunt communiceren
  • succesvolle voorbeelden uit binnen- en buitenland
  • de nieuwste kanalen en platformen
  • waar bevindt zich uw publiek
  • crossmediale samenwerking: het ene platform is niet belangrijker dan het andere
  • vergroting van het bereik uw content middels crossmedia
  • hoe het succes van crossmediaal werken te meten