Overzicht
Bestemd voor
Microsoft Dynamics CRM systeembeheerders, ontwikkelaars en IT managers die willen weten hoe bedrijfsprocessen in Microsoft Dynamics CRM geautomatiseerd kunnen worden.
Benodigde kennis
Kennis van Microsoft Dynamics CRM op het niveau van de cursus Applications in Microsoft Dynamics CRM 4.0 (M8913).Programma
Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod: Basic Workflowsl Introduction to Workflows Workflow Types and Triggers Actions, Conditions, and Dynamic Values. Design Process Design Considerations Business Process Analysis ... Volledig programmaKeurmerken
InschrijvenBeschrijving
Microsoft Dynamics CRM (Customer Relation Management) integreet oplossingen tussen verkoop-, marketing- en aftersalesprocessen zodat iedereen over dezelfde actuele informatie beschikt.
Deelnemers aan deze 1-daagse cursus leren workflows te maken, uitvoeren en monitoren. De nadruk in de cursus ligt op de standaard (out-of-the-box) mogelijkheden in Microsoft Dynamics CRM om bedrijfsprocessen te automatiseren.
Opmerkingen
In de cursus wordt gewerkt met Engelstalig curusmateriaal van Microsoft. Er is geen examen aan de cursus verbonden.Programma
Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Basic Workflowsl
- Introduction to Workflows
- Workflow Types and Triggers
- Actions, Conditions, and Dynamic Values.
- Design Process
- Design Considerations
- Business Process Analysis
- Creating Flowcharts.
- Advanced Workflows
- Update and Delete Triggers
- Conditional Branching
- Advanced Workflow.
- Multi-Stage Workflows
- Stages
- A Set of Sales Process Workflows
- Testing the Sales Process Workflows.
- Managing Workflows
- Monitoring Workflows
- Importing and Exporting
- Workflow Security
- Data Migration and Workflows.
- Additional Topics
- Additional Scenarios
- Workflows and the Sales Pipeline Report
- Extending Workflows.