Service Management in Microsoft Dynamics NAV 2009

Service Management in Microsoft Dynamics NAV 2009 Cursus

M50224

AanbiederLearnit Training
Kosten 1.170,00
Meer informatie over Learnit Training

Overzicht

Doel De cursus (level 200) introduceert deelnemers in de servicemanagementfunctionaliteit van Microsoft Dynamics NAV 2009. De cursisten doen ervaring op met het werken met service-items, services opdrachten, het verwerken van service-opdrachten en ... Volledige omschrijving

Bestemd voor

De cursus is bestemd voor mensen (servicemedewerkers) die gaan werken met de servicemanagementmodule van Microsoft Dynamics NAV 2009, voor mensen (partners) die deze module bij klanten gaan demonstreren en implementeren en voor mensen die deze module gaan beheren (applicatiebeheerders).

Benodigde kennis

  • De cursus Introduction to Microsoft Dynamics NAV 2009 of gelijkwaardig niveau.
  • Basiskennis op het gebied van financiĆ«le administratie.

Programma

Service Management Overview: The Vision for Service Management The Structure of Service Management References. Service Management Setup: Role Center Setup The Service Management Setup Window Time Management and Planning Setup Server ... Volledig programma

Keurmerken

Inschrijven

Beschrijving

Doel

De cursus (level 200) introduceert deelnemers in de servicemanagementfunctionaliteit van Microsoft Dynamics NAV 2009. De cursisten doen ervaring op met het werken met service-items, services opdrachten, het verwerken van service-opdrachten en contacten en het gebruik van de opdrachtenlijst (job queue).

Lesvorm

De training wordt aangeboden op basis van onze Open Leervorm-lesmethodiek. Dat betekent dat u onder actieve begeleiding van onze trainer zelfstandig aan het werk gaat om u de stof eigen te maken. Zo kunt u in eigen tempo uw leerdoelen behalen zonder daarbij gehinderd te worden door het snellere of langzamere tempo van uw medecursisten. Uiteraard ziet onze trainer erop toe dat u op schema blijft en of de leerdoelen ter voorbereiding op het examen behaald. Deze leervorm biedt ruimte aan een stuk maatwerk. U krijgt de gelegenheid om voorbeelden uit uw eigen praktijk en IT-omgeving in te brengen en zodoende nog specifieker te leren. meer...

Programma

Service Management Overview:

  • The Vision for Service Management
  • The Structure of Service Management
  • References.

Service Management Setup:

  • Role Center Setup
  • The Service Management Setup Window
  • Time Management and Planning Setup
  • Server Order Setup
  • Service Item Setup.

Service Items:

  • Creating Service Items
  • Troubleshooting
  • Service Item History
  • Service Item Reports.

Service Orders:

  • Creating Service Orders
  • Creating Service Item Lines
  • Creating Service Lines
  • Creating Service Quotes
  • Service Order Reports.

Working on Service Orders

  • Working on Service Tasks
  • Registering Services
  • Using Standard Service Orders
  • Completing Service Orders
  • Service Order Statistics
  • Posting Service Orders.

Service Price Management:

  • Service Price Adjustment Groups
  • Service Price Groups
  • Service Price Adjustment in Detail.

Planning Management:

  • Resources and Resource Groups
  • Allocation
  • Allocation Status and Repair Status
  • Reports.

Creating Service Contracts:

  • Setting Up Service Contracts
  • The Service Contract Window
  • Creating Service Contract Quotes and Converting Them Into Service Contracts
  • Creating Service Contracts Directly.

Working on Service Contracts:

  • Updating Contracts
  • Periodic Activities
  • Service Contract History.

Service Contracts - Advanced:

  • Creating Multiple Service Contracts
  • Updating the Annual Amount of a Service Contract
  • Invoicing a Service Contract Directly.

Job Queue:

  • Setting Up a Job Queue
  • Using the Job Queue
  • Checking Errors.

Deze gegegevens zijn voor het laatst bijgewerkt op 6 februari 2012.