Service Management in Dynamics CRM 2011

Service Management in Dynamics CRM 2011 Cursus

M80292

AanbiederLearnit Training
Kosten 525,00
Meer informatie over Learnit Training

Overzicht

Doel Deze cursus (level 200) beoogt deelnemers een overzicht te bieden in de Service Management aspecten van Microsoft Dynamics CRM 2011. Volledige omschrijving

Bestemd voor

CRM 2011-gebruikers in het Service Management gebied.

Benodigde kennis

Goede kennis en vaardigheden in het gebruik van Microsoft CRM 4.0 of CRM 2011 is gewenst.

Programma

Module 1 - Introduction to Service Management. Module 2 - Cases. Module 3 - Knowledge Base. Module 4 - Queues. Module 5 - Contracts. Module 6 - Service Management Analysis and Reporting. Volledig programma

Keurmerken

Inschrijven

Beschrijving

Doel

Deze cursus (level 200) beoogt deelnemers een overzicht te bieden in de Service Management aspecten van Microsoft Dynamics CRM 2011.

Programma

  • Module 1 - Introduction to Service Management.
  • Module 2 - Cases.
  • Module 3 - Knowledge Base.
  • Module 4 - Queues.
  • Module 5 - Contracts.
  • Module 6 - Service Management Analysis and Reporting.
Deze gegegevens zijn voor het laatst bijgewerkt op 6 februari 2012.