Relationship Management in Microsoft Dynamics NAV 2009

Relationship Management in Microsoft Dynamics NAV 2009 Cursus

M50223

AanbiederLearnit Training
Kosten 780,00
Meer informatie over Learnit Training

Overzicht

Doel Deze cursus (level 200) introduceert deelnemers in de relatiebeheerfunctionaliteit van Microsoft Dynamics NAV 2009. De cursisten doen ervaring op met het werken met contacten en accounts, het beheren van taken, opportunities en leads, het ... Volledige omschrijving

Bestemd voor

De cursus is bestemd voor mensen (verkopers) die gaan werken met de relatiebeheermodule van Microsoft Dynamics NAV 2009, voor mensen (partners) die deze module bij klanten gaan demonstreren en implementeren en voor mensen die deze module gaan beheren (applicatiebeheerders).

Benodigde kennis

  • De cursus Introduction to Microsoft Dynamics NAV 2009 of gelijkwaardig niveau.
  • Basiskennis op het gebied van financiĆ«le administratie.

Programma

Relationship Management: Defining Relations Management The Relationship Management Functionality Selling Points for Relationship Management. Relationship Management Setup: Setting Up the Role Center The Marketing Setup Windows Setting Up ... Volledig programma

Keurmerken

Inschrijven

Beschrijving

Doel

Deze cursus (level 200) introduceert deelnemers in de relatiebeheerfunctionaliteit van Microsoft Dynamics NAV 2009. De cursisten doen ervaring op met het werken met contacten en accounts, het beheren van taken, opportunities en leads, het opzetten en uitvoeren van campagnes en segmenteringen en het synchroniseren van relatiebeheerzaken met Microsoft Office Outlook.

Lesvorm

De training wordt aangeboden op basis van onze Open Leervorm-lesmethodiek. Dat betekent dat u onder actieve begeleiding van onze trainer zelfstandig aan het werk gaat om u de stof eigen te maken. Zo kunt u in eigen tempo uw leerdoelen behalen zonder daarbij gehinderd te worden door het snellere of langzamere tempo van uw medecursisten. Uiteraard ziet onze trainer erop toe dat u op schema blijft en of de leerdoelen ter voorbereiding op het examen behaald. Deze leervorm biedt ruimte aan een stuk maatwerk. U krijgt de gelegenheid om voorbeelden uit uw eigen praktijk en IT-omgeving in te brengen en zodoende nog specifieker te leren. meer...

Programma

Relationship Management:

  • Defining Relations Management
  • The Relationship Management Functionality
  • Selling Points for Relationship Management.

Relationship Management Setup:

  • Setting Up the Role Center
  • The Marketing Setup Windows
  • Setting Up Automatically Recorded Interactions
  • Setting Up Synchronization Between Contacts and Customers, Vendors, and/or Bank Accounts
  • Setting Up Duplicate Search.

Contacts:

  • Setting Up Contact Information
  • The Contact Card
  • Creating Contact Companies
  • Creating Contact Persons
  • Searching for Contacts
  • Searching for Duplicates
  • Synchronizing Contacts with Customers, Vendors and Bank Accounts
  • Exporting Contacts
  • Contact Statistics.

Campaigns and Segmentation:

  • Setting Up Campaigns
  • Creating Interactions for Campaigns
  • Campaign Pricing
  • Campaign Statistics
  • Setting Up Segmentation Criteria
  • Linking Segments to Campaigns
  • Creating Interactions for Segments
  • Logging the Segment and Printing Letters.

Interactions and Document Management:

  • Setting Up Interactions
  • Using the Create Interaction Wizard
  • Making Phone Calls
  • E-Mails
  • Automatically Recorded Interactions
  • Canceling and Deleting Interaction Log Entries
  • Interaction Statistics.

Task Management:

  • Setting Up Teams
  • Setting Up Activities
  • Assigning Activities
  • Delegating To-dos
  • Sending E-Mail Meeting Invitations
  • Closing, Cancelling and Deleting To-dos
  • Viewing Statistical Information About To-dos.

Opportunity Management:

  • Setting Up Opportunity Parameters
  • Setting Up Opportunities
  • Viewing Opportunities
  • Creating To-dos for Opportunities
  • Creating Sales Quotes and Orders for Opportunities
  • Closing and Deleting Opportunities
  • Opportunity Statistics.

Profiling and Classification:

  • Profile Questionnaires
  • Contact Rating
  • Adding Contacts to Segments Using Profile Information
  • Testing and Printing Questionnaires.

The Multilanguage Salutation and Attachment:

  • Setting Up Salutations
  • Creating an Interaction with a Salutation in an Attachment
  • Sending Multilanguage Documents to Contacts in the Segment.

Quotation to Contacts:

  • Setting Up Customer Templates
  • Using Contact and Customer Template Information.

Document Archiving:

  • Saving a Sales Quote
  • Restoring a Sales Quote
  • Saving a Sales Order
  • Restoring a Sales Order.

Outlook Synchronization:

  • Setting Up Outlook Synchronization on the Microsoft Dynamics NAV Side
  • Setting Up Outlook Synchronization on the Outlook Side
  • Synchronization Process
  • Troubleshooting
  • Points to Remember.

Deze gegegevens zijn voor het laatst bijgewerkt op 6 februari 2012.