Expense Management in Microsoft Dynamics AX 2009 Cursus
M50194
Aanbieder | Learnit Training |
Kosten | €370,00 |
Overzicht
Bestemd voor
Deze cursus is geschikt voor zowel IT-professionals (ontwikkelaars en consultants) die de module implementeren als voor gebruikers van de module.
Benodigde kennis
- Introduction to MS Dynamics AX 2009
- Financials I in MS Dynamics AX 2009
- Financials II in MS Dynamics AX 2009
Programma
Module 1 - Expense Report Overview and Basic Setup: Expense Management Process Flow Setup Required for Report Headers Fields Setup Required for Report Lines General Setup and Parameters. Module 2 - Working with Expense Reports: Expense ... Volledig programmaKeurmerken
InschrijvenBeschrijving
Doel
Deze cursus (level 200) verschaft deelnemers de kennis en vaardigheden om de Expense Management module van MS Dynamics AX 2009 te implementeren, onderhouden en gebruiken.
Lesvorm
De training wordt aangeboden op basis van onze Open Leervorm-lesmethodiek. Dat betekent dat u onder actieve begeleiding van onze trainer zelfstandig aan het werk gaat om u de stof eigen te maken. Zo kunt u in eigen tempo uw leerdoelen behalen zonder daarbij gehinderd te worden door het snellere of langzamere tempo van uw medecursisten. Uiteraard ziet onze trainer erop toe dat u op schema blijft en of de leerdoelen ter voorbereiding op het examen behaald. Deze leervorm biedt ruimte aan een stuk maatwerk. U krijgt de gelegenheid om voorbeelden uit uw eigen praktijk en IT-omgeving in te brengen en zodoende nog specifieker te leren. meer...
Programma
Module 1 - Expense Report Overview and Basic Setup:
- Expense Management Process Flow
- Setup Required for Report Headers Fields
- Setup Required for Report Lines
- General Setup and Parameters.
Module 2 - Working with Expense Reports:
- Expense Report List Page in Enterprise Portal
- Creating Expense Reports
- Adding Expense Transactions and Expense Categories in Detail
- Expense Report Tools
- Approving Expense Reports
- Posting Expense Reports.
Module 3 - Workflow Configuration:
- Workflow Terminology
- Workflow Templates
- Workflow Configuration
- Workflow Instances
- Workflow Comments.
Module 4 - Payment Methods:
- Employee Methods of Payment and Reimbursement
- Vendor Methods of Payment
- Imported Credit Card Transactions.
Module 5 - Project Expenses:
- Setting Up Expense Categories for Posting Project Transactions
- Adding Project Expense to an Expense Report
- Project Expense Policies.
Module 6 - Per Diems:
- Per Diem Setup.
Module 7 - Cash Advances:
- Case Advance Setup
- Creating a Cash Advance Request
- Approving a Cash Advance Request
- Posting a Cash Advance Request
- Applying a Cash Advance to Future Expense Reports
- Returning a Cash Advance.