Overzicht
Bestemd voor
De cursus is bestemd voor systeembeheerders, supportmedewerkers en personen die Microsoft Dynamics CRM 4.0 willen gaan implementeren, configureren, beheren en/of ondersteunen.
Benodigde kennis
Enige ervaring in het werken met Windows op het niveau van Microsoft Certified Desktop Support Technician (MCDST). Basiskennis van Microsoft Dynamics CRM op het niveau van de cursus Applications in Microsoft Dynamics CRM 4.0 (M8913) is gewenst.Programma
Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod: Configuring the Organizational Structure The Organizational Hierarchy Managing Business Units. Configuring Security Security Privileges & Access Levels Creating and ... Volledig programmaKeurmerken
InschrijvenBeschrijving
Microsoft Dynamics CRM (Customer Relation Management) integreet oplossingen tussen verkoop-, marketing- en aftersalesprocessen zodat iedereen over dezelfde actuele informatie beschikt.
Deelnemers aan deze 2-daagse cursus raken bekend met de beheerstructuur van Microsoft Dynamics CRM 4.0 en leren het product op een goede manier te implementeren, configureren en onderhouden.
Opmerkingen
In de cursus wordt gewerkt met Engelstalig cursusmateriaal van Microsoft. Er is geen examen aan de cursus verbonden.Programma
Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Configuring the Organizational Structure
- The Organizational Hierarchy
- Managing Business Units.
- Configuring Security
- Security Privileges & Access Levels
- Creating and Assigning Roles
- Resolution of Conflicting Privileges
- Copying Roles
- Best Practices.
- Configuring
- User Management Overview
- User Manager Wizard
- Team Management.
- Configuring System Settings
- Configure System Settings
- Multi-Currency Exchange Rates
- Multilingual User Interface (MUI) Language Packs
- Enable and Use Duplicate Detection
- Create Data Maps.
- Change Management
- Change Management Principles
- Planning & Executing Changes
- Testing Changes.
- Report Customizations
- Reporting Features
- Creating Basic Reports
- Display and Categorization Options
- Controlling Access to Reports.
- Performance and Maintenance
- Hardware Requirements
- Outlook Client Performance
- System Performance Optimization
- Email Router Optimization
- Database Performance.
- Advanced Find
- Scenarios
- Personal Views and Exports
- Best Practices.