Supporting Users Running Applications on a Microsoft Windows XP Operating System Cursus
Aanbieder | Learnit Training |
Kosten | €900,00 |
Overzicht
Bestemd voor
Supportmedewerkers en applicatiebeheerders die eerstelijnssupport leveren voor applicaties die draaien op Microsoft Windows XP. Personen die als supportmedewerker willen gaan werken op een supportdesk. Personen die een carrière willen beginnen in de IT.
Benodigde kennis
Supporting Users Running the Microsoft Windows XP Operating System (M2261). Ervaring met Microsoft Office-applicaties. Ervaring met het werken op een Windows XP-werkstation.Programma
Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod. Module 1 - Introduction to Supporting Users Running Applications on Windows XP: Overview of Desktop Application Support, The Windows System Architecture and Desktop Application Support, ... Volledig programmaKeurmerken
InschrijvenBeschrijving
Basisvaardigheden aanleren voor het beheren en troubleshooten van applicaties die draaien op Microsoft Windows XP. Het ondersteunen van eindgebruikers die werken met applicaties op een Microsoft Windows XP-werkstation. Een overview van verschillende concepten voor besturingssystemen en applicaties.
Opmerkingen
De cursus is een onderdeel van de certificering MCDST (Microsoft Certified Desktop Support Technician). Naast deze cursus is de cursus Supporting Users Running the Microsoft Windows XP Operating System (M2261) ook een onderdeel van de MCDST-certificering.De cursus M2262 bereidt voor op het examen 70-272 Supporting Users and Troubleshooting Desktop Applications on a Microsoft Windows XP Operating System.
Naast de klassikale cursus wordt deze cursus ook aangeboden in een individuele cursusvorm. De inhoud en prijs van beide cursussen zijn gelijk.
Programma
Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod.
- Module 1 - Introduction to Supporting Users Running Applications on Windows XP: Overview of Desktop Application Support, The Windows System Architecture and Desktop Application Support, Troubleshooting Application Installation Issues.
- Module 2 - Troubleshooting Desktop Application Support Issues: Troubleshooting Win32 Applications, Troubleshooting Security Issues Related to Applications, Troubleshooting Application Compability Issues, Troubleshooting MS-DOS-based and Win16 Applications.
- Module 3 - Troubleshooting Issues Related to Internet Explorer: Configuring and Troubleshooting General Settings, Configuring and Troubleshooting Security and Privacy Settings, Configuring and Troubleshooting Content Settings, Configuring and Troubleshooting Connectivity Settings, Configuring and Troubleshooting Program Settings, Customizing Internet Explorer.
- Module 4 - Troubleshooting Issues Related to Outlook: Configuring Outlook to Use Exchange Server, Configuring Outlook Data, Configuring Outlook for Internet E-Mail, Troubleshooting Outlook.
- Module 5 - Troubleshooting Issues Related to Office: Configuring and Troubleshooting an Office Installation, Configuring Office
- Security, Configuring Office Recoverability, Configuring Office Language Features.
- Module 6 - Troubleshooting Issues Related to Outlook Express: Configuring Outlook Express for E-Mail, Importing and Exporting Outlook Express Data, Configuring Outlook Express for Newsgroups.