Maintaining and Troubleshooting Windows Vista Computers

Maintaining and Troubleshooting Windows Vista Computers Cursus

AanbiederLearnit Training
Kosten 1.500,00
Meer informatie over Learnit Training

Overzicht

Microsoft Windows Vista is de nieuwe besturingslaag waarmee gebruikers hun pc bedienen, hun toepassingen (applicaties) starten en hun documenten opslaan, terugvinden en afdrukken. Na deze drie-daagse weet u hoe u Windows Vista-computers kunt ... Volledige omschrijving

Bestemd voor

Ervaren eerste- en tweedelijnssupportmedewerkers die al enige tijd een technologiespecialist zijn op het gebied van Windows Vista.

IT-professionals die op zoek zijn naar vaardigheden en inhoudelijke kennis van hun technische omgeving met betrekking tot Windows Vista.

Benodigde kennis

  • Ervaring met vorige Windows-besturingssystemen.
  • Weten wat I.T. helpdesk ticketsystemen zijn.
  • Basis TCP/IP-kennis, basis AD-kennis.
Ook Kennis op het niveau van de cursussen:
  • Installing and Configuring the Windows Vista Operating System (M5115)
  • Configuring Windows Vista Mobile Computing and Applications (M5116)
  • of kennis op het niveau van MCDST Windows XP en ervaring met de Windows Vista-interface.

Programma

Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod: Module 1 - A Troubleshooting Methodology. Module 2 - Troubleshooting Operating Systems: Incl. Process with WinRE. Module 3 - Troubleshooting Hardware: Incl. Physical Failures, Device ... Volledig programma

Keurmerken

Inschrijven

Beschrijving

Microsoft Windows Vista is de nieuwe besturingslaag waarmee gebruikers hun pc bedienen, hun toepassingen (applicaties) starten en hun documenten opslaan, terugvinden en afdrukken.

Na deze drie-daagse weet u hoe u Windows Vista-computers kunt configureren, beheren en troubleshooten. De focus van deze cursus ligt op operating system, hardware, networking, security en applications. Naast de focusonderwerpen leert u ook monitoren en beheren van Windows Vista.

Opmerkingen

Tijdens de cursus heeft de deelnemer officieel Engelstalig Microsoft-materiaal (M5118) ter beschikking.

De cursus vormt samen met de cursus Supporting Windows Vista Computers with Desktop Images and Application Packages (M5119) de voorbereiding voor het examen 70-622 Pro: Supporting and Troubleshooting Applications on a Microsoft Windows Vista Client for Enterprise Support Technicians.

Lesvorm

De training wordt aangeboden op basis van onze Open Leervorm-lesmethodiek. Dat betekent dat u onder actieve begeleiding van onze trainer zelfstandig aan het werk gaat om u de stof eigen te maken. Zo kunt u in eigen tempo uw leerdoelen behalen zonder daarbij gehinderd te worden door het snellere of langzamere tempo van uw medecursisten. Uiteraard ziet onze trainer erop toe dat u op schema blijft en of de leerdoelen ter voorbereiding op het examen behaald. Deze leervorm biedt ruimte aan een stuk maatwerk. U krijgt de gelegenheid om voorbeelden uit uw eigen praktijk en IT-omgeving in te brengen en zodoende nog specifieker te leren. meer...

Programma

Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Module 1 - A Troubleshooting Methodology.
  • Module 2 - Troubleshooting Operating Systems: Incl. Process with WinRE.
  • Module 3 - Troubleshooting Hardware: Incl. Physical Failures, Device Driver Failures.
  • Module 4 - Troubleshooting Networks.
  • Module 5 - Troubleshooting Security Issues: Incl. Firewall & Defender.
  • Module 6 - Troubleshooting Applications.
  • Module 7 - Maintaining and Optimizing Windows Vista.
Deze gegegevens zijn voor het laatst bijgewerkt op 6 februari 2012.