Promo’s maken

Promo’s maken Training

AanbiederMedia Academie
Kosten 2.500,00
Meer informatie over Media Academie

Overzicht

Promo's vormen een steeds belangrijker schakel in het promotiebeleid van de verschillende omroepen. Alle belangrijke aspecten van het 'promo-maken', zoals het analyseren van reclameboodschappen, het onderscheiden van de doelgroepen, bedenken van campagnes en het daadwerkelijk maken van promo's komen aan de orde in deze training. Verschillende trends op het gebied van promo's maken zullen worden behandeld. Naar aanleiding van de huidige ontwikkelingen in film en televisie wordt ingegaan op de effecten van de beeldtaal. Bovendien worden de overeenkomsten behandeld tussen een promo en een goede tv-commercial. Verschillende soorten promo's en commercials uit binnen- en buitenland worden geanalyseerd. Tijdens de training maken de deelnemers zelf een aantal promo's. Volledige omschrijving

Bestemd voor

Aankomend promomakers

Benodigde kennis

Er wordt geen specifieke voorkennis gevraagd.
Inschrijven

Beschrijving

* Gebruik van gestalt en humor * Commercial analyse * Muziek/audio bij beeld * Maken van promo's * Single minded * Head of button