Microsoft CRM 3.0 Applications Professional

Microsoft CRM 3.0 Applications Professional Training

AanbiederMaster it Training
Kosten 920,00
Meer informatie over Master it Training

Overzicht

Doel is de deelnemers basiskennis en vaardigheden aanleren om op verantwoorde wijze met alle beschikbare modules van Microsoft CRM 3.0 te kunnen omgaan en de beschikbare functionaliteit te kennen. Doelgroep Deelnemers die (willen) participeren ... Volledige omschrijving

Bestemd voor

Deelnemers die (willen) participeren in een implementatieteam voor Microsoft CRM, verantwoordelijk zijn voor onderhoud en beheer of Microsoft CRM gaan gebruiken.

Benodigde kennis

Voldoende kennis en vaardigheden in het gebruik van computers. Enige affiniteit met CRM-pakketten, databases en sales-/marketingprocessen is gewenst.

Studiemateriaal
Engels studiemateriaal.

Programma

Microsoft CRM Concepts Microsoft CRM Client for Outlook Sales Management Sales Management Life Cycle Lead Management Completing the Sale Sales Productivity Sales Administration Marketing Automation Marketing ... Volledig programma

Kosten

Het tarief is incl. studiemateriaal en lunch, excl. BTW Inschrijven

Beschrijving

Doel is de deelnemers basiskennis en vaardigheden aanleren om op verantwoorde wijze met alle beschikbare modules van Microsoft CRM 3.0 te kunnen omgaan en de beschikbare functionaliteit te kennen.

Doelgroep

Deelnemers die (willen) participeren in een implementatieteam voor Microsoft CRM, verantwoordelijk zijn voor onderhoud en beheer of Microsoft CRM gaan gebruiken.

Voorkennis

Voldoende kennis en vaardigheden in het gebruik van computers. Enige affiniteit met CRM-pakketten, databases en sales-/marketingprocessen is gewenst.

Studiemateriaal
Engels studiemateriaal.

Programma

Microsoft CRM Concepts

Microsoft CRM Client for Outlook

Sales Management

  • Sales Management Life Cycle
  • Lead Management
  • Completing the Sale
  • Sales Productivity
  • Sales Administration

Marketing Automation

  • Marketing Automation Life Cycle
  • Planning Marketing Campaigns
  • Campaign Creation
  • Campaign Execution and Response Management

Service Management

  • Service Management Life Cycle
  • Contract Management
  • Case Management
  • Creating a Knowledge Base
  • Managing Service Queues

Service Scheduling

  • Service Scheduling LIfe Cycle
  • Scheduling Services for Your Customers
  • Maintaining Users and Resources
  • Defining Services.