Management and Improvement of IT Service Management Processes

Management and Improvement of IT Service Management Processes Cursus

AanbiederGetronics Consulting Educational Services
Kosten 1.537,00
Meer informatie over Getronics Consulting Educational Services

Overzicht

Deze training met praktische inslag geeft u vaardigheden in handen om IT Service Management processen te stroomlijnen. Volledige omschrijving

Bestemd voor

U heeft enige praktische ervaring in het verbeteren van IT dienstverlening en IT Service Management. U heeft de training ISO 20000 Foundation doorlopen of u heeft gelijkwaardige kennis.

U bent als IT-manager, proceseigenaar, service manager, senior procesmedewerker, consultant, of kwaliteitsadviseur, werkzaam binnen in een IT organisatie en bent betrokken bij het verbeteren van (beheer)processen, competentieontwikkeling van medewerkers, het managen van IT Service Management of het verbeteren van management systemen.

Programma

Drie dagen. Minimaal 6, maximaal 12 deelnemers Volledig programma

Sprekers

DJH Kleen Meer informatie over sprekers
Inschrijven

Beschrijving

De theorie wordt toegepast in een aantal praktijkgerelateerde opdrachten zodat de concepten concreet worden gemaakt. Daarnaast biedt de training volop ruimte voor reflectie op de praktijk.

In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld:

  • De relaties van IT Service Management met de klantorganisatie
  • Het management systeem voor IT Service Management
  • De risico’s voor IT Service Management
  • Communicatie
  • Personele aspecten van IT Service Management
  • Procesverbetering
  • Continual Service Improvement
  • Meten van efficiency en compliance
  • Proces van certificering
  • Examentraining

Programma

Drie dagen. Minimaal 6, maximaal 12 deelnemers

Sprekers

  • DJH Kleen