Home
Opleidingen
Zoeken
Getronics Consulting Educational Services
ITIL©v3 Managing across the Lifecycle
ITIL©v3 Managing across the Lifecycle Cursus
Aanbieder | Getronics Consulting Educational Services |
Kosten | €2.179,00 |
Overzicht
In deze intensieve meerdaagse training komen de diverse theoretische en praktische aspecten van ITIL® v3 Managing across the Lifecycle
Volledige omschrijving
U heeft ruime werkervaring met het managen één of meer ITIL®-processen.
U bent een professional die begrip van ITIL® v3 op business en management niveau wilt krijgen en hoe ITIL® v3 geïmplementeerd kan worden zodat de kwaliteit van IT dienstverlening wordt vergroot.
Of
U wilt het ITIL® Expert certificaat in IT Service Management behalen
Of
U wilt met deze training het ITIL® Expert certificaat in IT Service Management behalen als opstap voor het certificaat ITIL® Master in IT Service Management
Bestemd voor
Vóór deze training heeft u het ITIL® v3 Foundation examen of ITIL® v3 Foundation bridge examen behaald, en tenminste 15 APMG credit points behaald met intermediate certificaten op het gebied van ITIL Service Lifecycle en ITIL Service Capability.U heeft ruime werkervaring met het managen één of meer ITIL®-processen.
U bent een professional die begrip van ITIL® v3 op business en management niveau wilt krijgen en hoe ITIL® v3 geïmplementeerd kan worden zodat de kwaliteit van IT dienstverlening wordt vergroot.
Of
U wilt het ITIL® Expert certificaat in IT Service Management behalen
Of
U wilt met deze training het ITIL® Expert certificaat in IT Service Management behalen als opstap voor het certificaat ITIL® Master in IT Service Management
Programma
Vier, niet aaneengesloten dagen (twee blokken van twee dagen) Tussen de twee blokken dient u vier uur te reserveren voor het maken van een huiswerkopdracht. Maximaal 12 deelnemers. Volledig programma InschrijvenBeschrijving
De theorie wordt toegepast in een aantal aan de praktijk gerelateerde opdrachten waarin de concepten concreet worden gemaakt. Daarnaast biedt de training volop ruimte voor reflectie op de praktijk. In de opdrachten gebruiken we een casus om de verschillende aspecten toe te lichten.
In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld:
In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld:
- Service Lifecycle
- Business en IT
- Strategie van de IT
- Risico management
- Organisatieverandering
- Meten en sturen op de IT dienstverlening
- Aanvullende standaarden en best practices
- Examenvoorbereiding
Programma
Vier, niet aaneengesloten dagen (twee blokken van twee dagen) Tussen de twee blokken dient u vier uur te reserveren voor het maken van een huiswerkopdracht. Maximaal 12 deelnemers.