ITIL© v3 Lifecycle Service Strategy

ITIL© v3 Lifecycle Service Strategy Cursus

AanbiederGetronics Consulting Educational Services
Kosten 1.537,00
Meer informatie over Getronics Consulting Educational Services

Overzicht

In deze intensieve training komen de diverse theoretische en praktische aspecten van ITIL® v3 Service Strategy samen. Volledige omschrijving

Bestemd voor

Voor deze training heeft u het ITIL® v3 Foundation examen of ITIL® v3 Foundation bridge examen behaald. Enige jaren werkervaring met één of meer ITIL®-processen op het gebied van Service Strategy is in uw voordeel.

U wilt meer weten over de Service Strategy fase van de ITIL® v3 Service Lifecycle en hoe met ITIL® v3 Service Strategy de kwaliteit van IT dienstverlening kan worden verhoogd.

Of u bent IT professional die in een Service Strategy omgeving werkt of gaat werken, en u wilt een goed begrip van de concepten, processen, functies en activiteiten binnen Service Strategy.

Of, u heeft een ITIL® v3 Foundation certificaat behaald (of het v2 certificaat plus v3 bridging certificaat) en wilt de volgende stap maken naar ITIL® v3 Intermediate Qualification met het Service Strategy certificaat.

Programma

Drie dagen. Minimaal 6 maximaal 12 deelnemers Volledig programma

Sprekers

JPM Moolhuijsen MV Bakker Meer informatie over sprekers
Inschrijven

Beschrijving

Daar strategy een concept is dat altijd plaats heeft in competitieve omgevingen, zult u in deze driedaagse cursus de kans krijgen om aan de hand van competitieve opdrachten strategieconcepten uit allerlei contexten in de praktijk te brengen. De verschillende modellen en methoden op basis waarvan Service Strategy is geschreven, zullen uitgebreid aan bod komen en in een ICT context worden vertaald. Uw eigen praktijk en ervaring dragen bij aan het leereffect van de hele groep.

In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld:

  • Service Strategy principes
  • Bepalen van Services en markplaatsen
  • Uitvoeren van strategische analyses
  • Financial Management
  • Service Portfolio Management
  • Managing Demand
  • Doorvoeren van Service Strategy in de Service Lifecycle
  • Uitdagingen, kritieke succesfactoren en risico’s van Service Strategy
  • Examenvoorbereiding

Programma

Drie dagen. Minimaal 6 maximaal 12 deelnemers

Sprekers

  • JPM Moolhuijsen
  • MV Bakker