Home
Opleidingen
Zoeken
Getronics Consulting Educational Services
ITIL© v3 Lifecycle Service Operation
ITIL© v3 Lifecycle Service Operation Cursus
Aanbieder | Getronics Consulting Educational Services |
Kosten | €1.537,00 |
Overzicht
In deze intensieve training komen de diverse theoretische en praktische aspecten van ITIL® v3 Service Operation samen.
Volledige omschrijving
U wilt meer weten over de Service Operation fase van de ITIL® v3 Service Livecycle en hoe met ITIL® v3 Service Operation de kwaliteit van IT dienstverlening kan worden verhoogd.
Of u bent IT professional die in een Service Operation omgeving werkt of gaat werken, en u wilt een goed begrip van de concepten, processen, functies en activiteiten binnen Service Operation.
Of, u heeft een ITIL® v3 Foundation certificaat behaald (of het v2 certificaat plus v3 bridging certificaat) en wilt de volgende stap maken naar ITIL® v3 Intermediate Qualification met het Service Operation certificaat.
Bestemd voor
Voor deze training heeft u het ITIL® v3 Foundation examen of ITIL® v3 Foundation bridge examen behaald. Enige jaren werkervaring met één of meer ITIL®-processen op het gebied van Service Operation is in uw voordeel.U wilt meer weten over de Service Operation fase van de ITIL® v3 Service Livecycle en hoe met ITIL® v3 Service Operation de kwaliteit van IT dienstverlening kan worden verhoogd.
Of u bent IT professional die in een Service Operation omgeving werkt of gaat werken, en u wilt een goed begrip van de concepten, processen, functies en activiteiten binnen Service Operation.
Of, u heeft een ITIL® v3 Foundation certificaat behaald (of het v2 certificaat plus v3 bridging certificaat) en wilt de volgende stap maken naar ITIL® v3 Intermediate Qualification met het Service Operation certificaat.
Programma
Drie dagen. Minimaal 6, maximaal 12 deelnemers Volledig programmaSprekers
AP van Dijk Meer informatie over sprekers InschrijvenBeschrijving
De theorie wordt toegepast in een aantal gerelateerde opdrachten zodat de concepten concreet worden gemaakt. Daarnaast biedt de training volop ruimte voor reflectie op de praktijk. In de opdrachten worden de verschillende aspecten toegelicht.
In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld:
In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld:
- introductie in Service Operation.
- Service Operations principes.
- Service Operation processen:
- Event Management.
- Incident Management.
- Request Fulfilment.
- Problem Management.
- Access Management.
- Service Operation activiteiten.
- Service Operation functies met bijbehorende rollen verantwoordelijkheden.
- overwegingen met betrekking tot het gebruik van technische middelen en overwegingen met betrekking tot implementaties.
- uitdagingen, kritieke succesfactoren en risico’s voor Service Operation.
- examenvoorbereiding.
Programma
Drie dagen. Minimaal 6, maximaal 12 deelnemers
Sprekers
- AP van Dijk