ITIL© v3 Lifecycle Continual Service Improvement

ITIL© v3 Lifecycle Continual Service Improvement Cursus

AanbiederGetronics Consulting Educational Services
Kosten 1.537,00
Meer informatie over Getronics Consulting Educational Services

Overzicht

In deze intensieve training komen de diverse theoretische en praktische aspecten van ITIL® v3 Continual Service Improvement samen. Volledige omschrijving

Bestemd voor

Voor deze training heeft u het ITIL® v3 Foundation examen of ITIL® v3 Foundation bridge examen behaald. Enige jaren werkervaring met één of meer ITIL®-processen op het gebied van Continual Service Improvement is in uw voordeel.

U wilt meer weten over de Continual Service Improvement fase van de ITIL® v3 Service Livecycle en hoe met ITIL® v3 Continual Service Improvement de kwaliteit van IT dienstverlening kan worden verhoogd.

Of u bent IT professional die in een Continual Service Improvement omgeving werkt of gaat werken, en u wilt een goed begrip van de concepten, processen, functies en activiteiten binnen Continual Service Improvement.

Of, u heeft een ITIL® v3 Foundation certificaat behaald (of het v2 certificaat plus v3 bridging certificaat) en wilt de volgende stap maken naar ITIL® v3 Intermediate Qualification met het Continual Service Improvement certificaat.

Programma

Drie dagen. Minimaal 6 maximaal 12 deelnemers Volledig programma

Sprekers

EK Luppes Meer informatie over sprekers
Inschrijven

Beschrijving

De theorie wordt toegepast in een aantal praktijkgerelateerde opdrachten zodat de concepten concreet worden gemaakt. Daarnaast biedt de training volop ruimte voor reflectie op de praktijk.

In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld:

  • introductie in Continual Service Improvement.
  • Continual Service Improvement principes.
  • management en beheersing van Continual Service Improvement processen en activiteiten.
  • aan Continual Service Improvement gerelateerde methoden en technieken.
  • organiseren van Continual Service Improvement.
  • de technologie voor Continual Service Improvement.
  • de overwegingen bijimplementatie van Continual Service Improvement.
  • uitdagingen, kritieke succesfactoren en risico’s van Continual Service Improvement.
  • examenvoorbereiding en proefexamen.

Programma

Drie dagen. Minimaal 6 maximaal 12 deelnemers

Sprekers

  • EK Luppes