ITIL© Foundation E-learning Cursus
Aanbieder | Getronics Consulting Educational Services |
Kosten | €450,00 |
Overzicht
In deze elektronische, modulair opgebouwde leeromgeving komen alle basisprocessen van ITIL® aan de orde. U bepaalt zelf waar, wanneer en in welk tempo u leert.
Volledige omschrijving
U beheert en exploiteert automatiseringsmiddelen als medewerker servicedesk, exploitatiemedewerker, systeem-, netwerk- of applicatiebeheerder, of u bent hier als leidinggevende verantwoordelijk voor. Of u fungeert als contactpersoon tussen de automatiserings- en gebruikersorganisatie.
Inschrijven
Bestemd voor
U heeft enige ervaring met beheer en exploitatie van informatie- en/of communicatiesystemen.U beheert en exploiteert automatiseringsmiddelen als medewerker servicedesk, exploitatiemedewerker, systeem-, netwerk- of applicatiebeheerder, of u bent hier als leidinggevende verantwoordelijk voor. Of u fungeert als contactpersoon tussen de automatiserings- en gebruikersorganisatie.
Programma
U heeft 90 dagen toegang tot de on line training. U doorloopt deze in ongeveer 16 uur. Volledig programmaDoel
Na afloop bent u volledig voorbereid op het EXIN-examen 'Foundation in IT Service Management'. Kijk op www.exin.nlvoor uitgebreide informatie en aanmelding.Inschrijven
Beschrijving
U start elke procesmodule met een pre-assessment, waaruit een persoonlijk studieadvies volgt. De ISA-casus toont aan hoe ITIL® gesignaleerde problemen oplost. Elke module gaat in op de ITIL®-theorie, gecombineerd met verwerkingsvragen. Elke module van deze training, die volledig in het Engels wordt gegeven, sluit u af met een toets. De examentrainingsmodule stoomt u klaar voor het EXIN-examen 'Foundation Certificate in IT Service Management'. Via het discussieforum kunt u ervaringen uitwisselen met medecursisten. Ook kunt u via e-mail de hulp inroepen van een ervaren ITIL®-trainer.
In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld:
In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld:
- Introduction: Course Introduction, Introduction to ITSM, Introduction to ITIL®.
- ITIL® Function: Service Desk.
- ITIL® Processes: Incident Management, Problem Management, Configuration Management, Change Management, Release Management, Financial Management for IT Services, Availability Management, Capacity Management, Service Level Management IT, Service Continuity Management, Security Management.
- Exam Preparation.
Programma
U heeft 90 dagen toegang tot de on line training. U doorloopt deze in ongeveer 16 uur.