ITIL© v3 Foundation Cursus
Aanbieder | Getronics Consulting Educational Services |
Kosten | €1.295,00 |
Overzicht
Deze krachtige training geeft u inzicht in de basisprocessen van ITIL®v3 en de Service Lifecycle . Theorie en praktische opdrachten wisselen elkaar in hoog tempo af.
Deze training wordt in het nederlands gegeven met nederlands materiaal. Volledige omschrijving
U beheert en exploiteert automatiseringsmiddelen als medewerker servicedesk, exploitatiemedewerker, systeem-, netwerk- of applicatiebeheerder, of u bent hier als leidinggevende verantwoordelijk voor. Of u fungeert als contactpersoon tussen de automatiserings- en de gebruikersorganisatie.
Inschrijven
Deze training wordt in het nederlands gegeven met nederlands materiaal. Volledige omschrijving
Bestemd voor
U heeft enige ervaring met beheer en exploitatie van informatie- en/of communicatiesystemen.U beheert en exploiteert automatiseringsmiddelen als medewerker servicedesk, exploitatiemedewerker, systeem-, netwerk- of applicatiebeheerder, of u bent hier als leidinggevende verantwoordelijk voor. Of u fungeert als contactpersoon tussen de automatiserings- en de gebruikersorganisatie.
Programma
Drie dagen Volledig programmaSprekers
AP van Dijk B Rouam DJH Kleen JJ de Oude - Engels JPM Moolhuijsen EK Luppes Meer informatie over sprekersDoel
Na afloop bent u gedeeltelijk voorbereid op het APMG-examen 'ITIL V3 Foundation'. Dit examen kan zowel in het nederlands als engels gedaan worden. Naast de training is enige zelfstudie nodig, waarbij de studiebelasting naast de training circa 24 uur bedraagt. Kijk op www.exin.nlvoor uitgebreide informatie en aanmelding.Inschrijven
Beschrijving
De theorie wordt afgewisseld met individuele oefeningen en groepsopdrachten waarin de concepten concreet worden. Daarnaast biedt de training volop ruimte voor reflectie op en discussie over de praktijk van IT-beheer.
In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld:
In deze training worden de volgende onderwerpen behandeld:
- Kwaliteit in dienstverlening en IT Service Management.
- Bereik en doel van ITIL®
- De Service Lifecycle.
- De processen en functies van Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation en Continual Service Improvement met bijbehoren concepten en terminologie,
- Examenvoorbereiding.
Programma
Drie dagen
Sprekers
- AP van Dijk
- B Rouam
- DJH Kleen
- JJ de Oude - Engels
- JPM Moolhuijsen
- EK Luppes