7 resultaten

Resultaten 1 - 7 Sorteren op:

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Klantvriendelijk telefoneren Training

  • Niveau: Specialisatie

De telefoon is het visitekaartje van uw bedrijf en het telefoongesprek meestal het eerste contact met uw onderneming. De eerste indruk is bepalend, maar weet u hoe klantvriendelijk uw telefoniste, receptioniste en/of secretaresse uw ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Notuleren Training

  • Niveau: Specialisatie

Vergaderingen worden in elk bedrijf en elke organisatie gehouden, maar niet altijd genotuleerd. Komt het voor dat u daardoor belangrijke informatie mist of dat besluiten niet uitgevoerd worden? Wanneer u verslag legt van uw vergaderingen straalt ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Train de trainer Training

  • Niveau: Specialisatie

Bent u trainer of wilt u trainer worden? Gaat u voor uw eigen organisatie of misschien voor andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Hoe kunt u ervoor zorgen dat de stof helder ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Omgaan met de media Training

  • Niveau: Specialisatie

Help, een journalist aan de telefoon. Wat nu? Bij veel personen en organisaties is dit de eerste schrikreactie bij contact met een journalist. U hoeft helemaal niet te schrikken als u voorbereid bent. In deze training leert u om te gaan ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Resultaatgericht vergaderen Cursus

  • Niveau: Specialisatie

Bent u iemand die niets liever doet dan vergaderen of onttrekt u er zich liever aan? U ziet de noodzaak van vergaderen wel in, als het maar effectief gebeurt, met inbreng van de deelnemers? ALs u uw kostbare tijd niet wilt verkoeien is het zaak ... lees verder

Meer informatie over MKB Cursus & Training

Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag Training

  • Niveau: Specialisatie

Is het klantcontact één van de prettige kanten van uw werk? Dat is mooi. Maar bent u voorbereid op een minder prettige situatie? Want het is goed om te weten hoe u met onredelijke, eisende of claimende klanten om kunt gaan. Dat ... lees verder

Meer informatie over Lumido Business Media

CRM in 1 Day Congres

Studiedag rondom crm en klantgericht ondernemen

  • Niveau: Specialisatie
  • Prijs: 179,00

lees verder