Uitgelicht

MASTERCLASS CUSTOMER JOURNEY 2016

Wat zijn de geheimen van een uitstekende klantervaring? Hoe verhoog je tevredenheid, loyaliteit en uiteindelijk het rendement van je organisatie? Deze vragen houden ons al meer dan 15 jaar bezig. In die tijd hebben we succesvolle customer journey ...

Meer informatie

Lean Six Sigma Black Belt Training - Dienstverlening

Black Belts in een dienstverlenende organisatie zijn enerzijds proces analisten, verantwoordelijk voor het analyseren en optimaliseren van processen en anderzijds verandermanagers, verantwoordelijk voor het efficiënt inrichten van ...

Meer informatie

Science Fiction Prototyping

Een creatieve manier om te werken aan de toekomst en de kansen en bedreigingen van nieuwe trends en technologieën in kaart te brengen. Op 17 feb, 2 en 24 maart 2016. Is het voor jouw werk belangrijk om op de ...

Meer informatie

CER Training

Maak medewerkers risicobewuster, rekeninghoudend met commerciële kansen en een efficiënte organisatie. Dat zijn de uitgangspunten tijdens de CER Training (Commercie, Efficiency en Risicobeheersing) in de vorm van een uitdagende en ...

Meer informatie

Aanbieders

Bij Educa vindt u het complete opleidingenaanbod van o.a.:

  • Kluwer
  • International Management Forum
  • SRA Accountantskantoren
  • Schouten & Nelissen
  • NTI
Bekijk alle aanbieders