Social media: nieuwe media en nieuwe doelgroepen Training
Aanbieder | Media Academie |
Kosten | €550,00 |
Overzicht
Veel organisaties verwachten dat het publiek naar hen toekomt voor informatie, producten en diensten. Dat is allang niet meer het geval. Door het krachtig benaderen van doelgroepen met Social media kan een organisatie haar publiek interesseren voor content op andere platforms dan waarop ze gewoonlijk content tot zich nemen. Tegelijkertijd kan ook content worden gemaakt of aangeboden op de platforms waar beoogde doelgroepen zich bevinden.
Volledige omschrijving
Bestemd voor
Iedereen die zich bezig houdt met de uitvoering of het aansturen van uitvoerenden, van:- directie tot programmamaker;
- hoofd marketing tot (web)redacteur.
Benodigde kennis
Algemene kennis van diverse media. InschrijvenBeschrijving
Na deze workshop kent u de:
- Mogelijkheden die social en nieuwe media bieden om nieuwe doelgroepen te bereiken;
- Nieuwe platformen in vogelvlucht;
- (Ver)nieuwde verhouding tussen organisatie en publiek;
- Kansen en valkuilen;
- Impact voor de organisatie.>/li>
- Met behulp van Social en Nieuwe media uiteenlopende doelgroepen op het web vinden;
- Op thema, afkomst, leeftijd, hobby, interesse en lifestyle uw strategie bepalen;
- Met de juiste informatie, op de juiste toon en op de juiste (virtuele) plaatsen moeilijk bereikbare doelgroepen binnen handbereik brengen.